Dobór trafnych gadżetów sprawia, że w niezwykle skuteczny sposób można promować swoją firmę, budując pozytywny wizerunek swojej działalności. Ponadto w łatwy sposób można rozszerzyć swoje zasięgi, ponieważ klient kontynuuje dalszą reklamę za nas, używając otrzymanych gadżetów w różnych sytuacjach. Informacje o istnieniu firmy trafiają do środowisk, do których trudno byłoby dotrzeć poprzez klasyczne formy marketingu. Najbardziej popularnymi akcesoriami reklamowymi są smycze, torby, koszulki, akcesoria biurowe, elektroniczne, produkty żywnościowe czy różnego rodzaju ozdoby.
Promocja firmy na targach i konferencjach
Targi oraz konferencje to bogate źródło nowych klientów. Atrakcyjnie przygotowane stanowisko z banerami i dobrze reprezentujący się wystawcy to tylko część z możliwości reklamowych, jakie niosą ze sobą tego typu wydarzenia. Warto zadbać o chwytliwe pamiątki - czy to rozdawane w formie zachęty i promocji czy też takie, które mogą być formą nagrody za udział bądź wygraną w konkursie. Tego typu gadżety można nabyć np. w sklepie Reklamowe24 – gadzety-reklamowe.com.
Najbardziej spopularyzowane są długopisy, ołówki oraz notesy z logo firmy. Te banalne gadżety są tak naprawdę najczęściej wykorzystywane na targach i konferencjach. Warto mieć zawsze pod ręką coś, aby móc pilnie zanotować ważną informację. Wtedy okazuje się, że rzucony na dno damskiej torebki długopis może uratować sytuację.
Jeśli jednak materiały biurowe to zbyt prozaiczne gadżety, można spróbować materiałowych toreb. Ładna, wygodna i dobrze wykonana torba przyda się chociażby na zakupy. Noszona torba to żywa reklama firmy. Do tego warto dorzucić słodkie cukierki w opakowaniu z logo na papierku. Przedsiębiorstwa produkcyjne znajdują się w niezwykle komfortowym położeniu - najlepszym gadżetem reklamowym jest ich własny wyrób! Mały teaser produktu obroni się sam - dzięki temu klienci mogą doświadczyć na własnej skórze, z czym mają tak naprawdę do czynienia i porównać z dotychczas używanym produktem innej marki.
Dla firm, które mogą pozwolić sobie na większą inwestycję, poleca się gadżety elektroniczne, takie jak słuchawki, pamięci przenośne, kable, powerbanki, myszki komputerowe czy nawet tablety. Wszystko to oznaczone logo firmy dumnie reklamuje określoną markę i świadczy o wysokim poziomie dbałości o klienta. Tego rodzaju gadżety reklamowe warto wykorzystać jako nagrody za udział w konkursie, ankiecie czy formularzu zgłoszeniowym, na podstawie którego buduje się bazę klientów. Droższe akcesoria przyciągają uwagę wielu osób, co może zaowocować nawiązaniem długotrwałej relacji.