
PRIME-TIME® SEO- istotna innowacja
Zacznijmy od tego, że strategia to została opracowana przez firmę Media Click, która od lat stara się jak najlepiej wspierać przedsiębiorców, by w Internecie mogli zaistnieć, a nie tylko być. Strategia ta bazuje na wieloletnim doświadczeniu, a także na zastosowaniu szeregu różnorodnych działań marketingowych. Jak wiadomo, strona internetowa, może być uznana za sukcesywną tylko i wyłącznie wtedy, kiedy przynosi firmom oczekiwany zysk. Oznacza to, że musi być ona odwiedzana przez klientów, a co więcej, musi odpowiednio wyróżniać się na tle innych, konkurencyjnych witryn. PRIME-TIME® SEO jest więc oparte na dokładnym i szczegółowym researchu, a także na zdefiniowaniu kluczowych potrzeb grona konsumentów i sprawdzeniu tego, czego najbardziej poszukuje w wyszukiwarce.
Na czym polega ta strategia?
Podstawą PRIME-TIME® SEO, stała się dogłębna i niezwykle skrupulatna analiza strony internetowej. Po jej dokonaniu, możliwe jest zdefiniowanie potrzeb właściciela, a co najważniejsze, konkretnej grupy docelowej. Klasyczne pozycjonowanie, przy tej strategii, wydaje się więc działaniem mało efektywnym, gdyż rzadko kiedy, przedsiębiorcy zyskiwali tak ogromną szansę zaistnienia na tle konkurencji. Innowacyjna metoda SEO znacznie poprawi wyniki strony, a dodatkowo nie trzeba marnować budżetu na inne, nieefektywne działania marketingowe i można zminimalizować ryzyko popełnienia na tym etapie błędu. Głównym zadaniem PRIME-TIME® jest po pierwsze zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania Google. Dzięki temu, analogicznie strona może wygenerować większy ruch, a tym samym zwiększy się sprzedaż. Słowa kluczowe zmieniają się nieustannie, więc istotne jest to, żeby dobierać frazy tak, by po kliknięciu kierowały na stronę produktów. W tej strategii duży nacisk kładzie się także na pozycjonowanie grafiki, co przykuwa uwagę internautów i zwiększa ich zainteresowanie.
Konwersja, remarketing i ich pomiary
Wkrótce w naszym kraju, ma pojawić się innowacyjna możliwość mierzenia konwersji w odniesieniu do wizyt w sklepie stacjonarnym, co również ma zostać zawarte w strategii PRIME-TIME®. Sprawi to, że przedsiębiorcy dowiedzą się które kampanie reklamowe, czy urządzenia, skutkują zwiększeniem się liczby wizyt w jego sklepie. Okazuje się bowiem, że klienci najwięcej czasu poświęcają na wyszukiwanie informacji o marce w Internecie, zanim zdecydują się na wizytę czy zakupy w danym sklepie. Dodatkowo, strategia będzie dysponowała możliwością remarketingu, który ma za zadanie zmobilizować internautów, do powrotu na dane strony internetowe.
Źródło: MediaClick