Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Oława
SEO PR podstawą prowadzenia firmy

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
SEO PR to podstawa w każdym współcześnie prowadzonym biznesie, jeżeli pragniesz stworzyć rozpoznawalną i szanowaną markę. Czego brakuje Twojej firmie, by zaistnieć w sieci? Odpowiedź zna właśnie SEO Public Relations.
SEO PR podstawą prowadzenia firmy

Połączenie SEO i PR

Okazuje się, że samo SEO (czyli Search Engine Optimalization - optymalizacja wyników wyszukiwarki) już może nie wystarczyć do zwiększenia zasięgu firmy. Coraz częściej odbiorcy oraz potencjalni partnerzy biznesowi wyszukują opinie oraz oceny danej firmy. Pozytywny wizerunek marki można zbudować jedynie wtedy, gdy tradycyjne pozycjonowanie strony za pomocą słów kluczowych połączy się z naciskiem na budowanie wizerunku marki - czyli z tradycyjnym PR.

Skuteczne działania PR

Pozycjonowanie wizerunkowe to stosunkowo nowa dziedzina, ale szybko widać, jak wiele pozytywnych efektów przynosi firmie. Wybierając strategię SEO PR dotrzesz do potencjalnych klientów, którzy dotychczas nie byli przekonani do wejścia na Twoją stronę. Może brakowało opinii i informacji o firmie lub negatywne komentarze przyćmiły prawdziwy obraz firmy. Strategia PR połączona z SEO polega na promocji treści o pozytywnym wydźwięku dla firmy, regularnym tworzeniu pozytywnych komentarzy i opinii, które później jako pierwsze wyskakują w wyszukiwarce internetowej.

Dotarcie do grupy docelowej konkretnej strony

Wdrażając strategię publikacji treści zaczyna się zwykle od budowania podstron na witrynie firmy. Tak więc uzupełnia się historię marki, dział o firmie oraz jej działaniach. Pod działania SEO PR podchodzi także zadbanie o frazy kluczowe takie jak: nazwa marki + opinie/kometarze/portfolio. Dla pozytywnego wizerunku firmy bardzo ważne jest też umieszczanie informacji prasowych o jej działalności na serwisach wysokiej jakości. Publikowanie treści za pomocą marketingu szeptanego, tzn. na forach internetowych, recenzjach na Facebooku, opiniach na Google jest równie istotne.

Działania SEO PR na mediach społecznościowych

Klienci nie szukają jednak opinii tylko na wyszukiwarce Google, ale też w social mediach. Dlatego tak ważna jest odpowiednia, skierowana na angażujący content na temat firmy strategia SEO PR. Dobrze dobrana, pozwala na zastosowanie wtyczek umożliwiających udostępnianie treści w social media. Podstawą SEO PR jest również monitorowanie zmian w reputacji firmy, by na bieżąco wprowadzać skuteczną ilość pozytywnych treści.

SEO PR - dla kogo będzie kluczowy?

Zdecydowanie przyda się nowym na rynku firmą, o których klient nie może znaleźć wiele informacji. Bez odpowiedniego SEO PR nie budzą więc dużego zaufania. Także przy walce o kontrahentów oraz partnerów biznesowych, warto kierować strategią SEO PR.


MR



o © 2007 - 2023 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Wtorek 5 grudnia 2023
Imieniny
Kryspiny, Norberta, Sabiny

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl