Wszyscy chętni już 2 lipca będą mogli obejrzeć dzieło kultowego, hiszpańskiego reżysera Pedro Almodóvara „Ból i blask”, a 9 lipca nominowaną do Oskara, japońską animację „Mirai”. Co jeszcze będzie się działo podczas tych specjalnych wieczorów? Sprawdźcie!
Filmowy wieczór: „Ból i blask” i „Mirai” na wielkim ekranie
Bliska relacja mody i kina sprawia, że Wrocław Fashion Outlet kolejny rok z rzędu jest sponsorem MFF Nowe Horyzonty. – Tym razem dla miłośników kina, w ramach rozgrzewki przed festiwalem, zaplanowaliśmy specjalne wydarzenia w postaci dwóch projekcji filmowych – będą to: „Ból i blask” Pedro Almodóvara i „Mirai”, animacja japońskiego reżysera Mamoru Hosody. Jako ciekawostkę dodam, że „Mirai” to pierwszy japoński film animowany, który miał swoją premierę podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes, gdzie spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem publiczności. Mamy nadzieję, że podobnie będzie u nas. Oba filmy zapowie Stanisław Abramik, który od lat współtworzy MFF Nowe Horyzonty i aktywnie wspiera działania Kina Nowe Horyzonty, a naszych widzów z pewnością zainteresuje, dzieląc się swoją wiedzą filmową. Dla naszych gości przygotowaliśmy też atrakcje przed seansami: o 20:00 rozpoczniemy koncert jazzowy z muzyką inspirowaną kinowymi dziełami, a po nim planujemy konkurs z atrakcyjnymi nagrodami dla publiczności– mówi Katarzyna Warzecha, Marketing Manager Wrocław Fashion Outlet.– Dodatkowo można będzie także bezpłatnie ozdobić część swojej garderoby festiwalowym motywem jaskółki, znanym już z zeszłorocznej edycji, tym razem jednak w innym kolorze – dodaje.
Witaj w klubie, czyli coś specjalnego dla członków Wrocław Fashion Club
Dlaczego warto należeć do Wrocław Fashion Club? Bo czeka Cię nie tylko wiele atrakcyjnych zniżek na zakupy, ale także dodatkowe bonusy. Tak jest właśnie w przypadku Biforu Nowe Horyzonty we Wrocław Fashion Outlet. – Wśród ponad 100 leżaków przeznaczonych dla widzów znajdzie się dedykowany, obrandowany logo Fashion Club rząd dla naszych aktywnych klubowiczów z darmowymi przekąskami i napojami od restauracji Pasibus mieszczącej się w naszym centrum – dodaje Katarzyna Warzecha, Marketing Manager Wrocław Fashion Outlet.