Historia Marc O’Polo zaczyna się w 1967 roku w Szwecji. Marka specjalizuje się w obszarze nowoczesnego, miejskiego casualu dla najbardziej wymagających i świadomych jakości indywidualistów. Jej rozwiązania stanowią idealnie wyważone połączenie najnowszych trendów z ponadczasowym wzornictwem i nienagannym wykonaniem. Brand, dbając o najwyższą jakość naturalnych tkanin, dumnie podkreśla swoje szwedzkie korzenie. Posiada ponad 2 500 sklepów w 20 krajach na całym świecie, w tym w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Holandii, Belgii, Szwecji, Finlandii, Danii, Norwegii, Francji, Grecji, Rosji oraz Polsce.
Nowy salon w Factory Wrocław to pierwszy salon outletowy w naszym kraju. Zajmuje powierzchnię niemal 230 metrów kwadratowych. – Nasz wybór Factory Wrocław jako miejsca debiutu z konceptem outletowym to nie przypadek – mówi Carsten Lehnen, dyrektor sprzedaży i ekspansji Marc O’Polo.
– Wrocław to jedno z najprężniej rozwijających się miast, w którym nie mieliśmy swojego własnego salonu. Pojawiamy się akurat w Factory z kilku przyczyn. Bardzo istotna jest świetna lokalizacja i potencjał, ale także świadomość naszego brandu wśród obecnych klientów tego miejsca. Istotnymi powodami współpracy są także rosnąca z roku na rok sprzedaż oraz położenie w pobliżu jednego z największych portów lotniczych, jakim jest Wrocław-Strachowice. Z okazji otwarcia na klientów od 23 do 26 czerwca czeka 30% rabatu na pełny asortyment.